Honeymoon in Red - Vécsecity

 

A Piros Ruhában először a kastély körüli parkban sétáltunk egyet, meglepetésünre találtunk egy lovat. Vasból. 
Készítettünk olyan képet, amin jól nézünk ki együtt...


dsc_8675_egyedi.JPG

 

Meg készítettünk olyan képet, ami akkor viccesnek tűnt... -  remélem, nagyon prüd olvasóim nincsenek, mert senkinek az érzéseit nem szeretem megbántani! :)

1dsc_8681_nagy.JPG

 

Volt egy híd, ami alatt ájutva egy nagyon csendes, elvonulós helyre lehetett eljutni. 

1dsc_8740-2_nagy.JPG

 

Nem tudom, hogy a Piros Ruha hozza-e ki belőlem ezeket a fura dolgokat, de biztos, hogy nem szoktam minden bokorba befeküdni! :)

1dsc_8762_nagy.JPG

 

Vízköpő lettem - a delfinenkkel mindig jó játszani! :)

1dsc_8771-2_nagy.JPG

 

A baglyok az egész kastélyban megtalálhatóak voltak, néha elég meglepő helyeken. :)

1dsc_8810_nagy.JPG

 

Az udvaron találtuk ezt a szekeret, aminek a rácsairól a bezártság jutott eszembe. 

dsc_8730_egyedi.JPG

 

Delfinek másik oldalról - mert megérdemlik, hogy így is megmutassam őket! :)
A hátam mögötti sarkok dísz - indák, virágok - szintén megmutatásra érdemesek! :)

dsc_8803_2_nagy.JPG

 

A kötelező kép a szárnyaknál - az esküvői ruhámban is készült itt kép, a Boldogságnaptár blogban megnézheted, ha akarod! :)

dsc_8815_nagy.JPG

 

Vécsecityről, mint szálláshelyről a pozitívum, amit el tudok mondani, az az, hogy nagyon sok érdekes dolog volt, különböző stílusokban. A hotel mindenhol tele van baglyokkal, ami amúgy egy kedves dolog, de azért sok helyen furán hatott. Nekem sok minden tetszett - különösen a City nevű rész az emeleten, de az volt legkevésbé kastélyos. Cserébe nagyon fantáziadúsan volt berendezve - említettem már, hogy én nagyon szeretem a kinti dolgokat bent, és az emelet utcaként van berendezve. Nagyon klasszul háznak megfestett falak, kandelláberek, kültérinek ható színpad. :)