Honeymoon in Red - Prónay Kastély

 

A Boldogságnaptáras blogban említettem, hogy a Piros Ruha mindig rosszalkodásra csábít - nem tudom, miért van ilyen hatással rám... Az biztos, hogy minden tárgyra, amit megfogtam, nagyon vigyáztam, és csak a fotózás kedvéért vettem kézbe! :) 

pp01_1.JPG

 

Egy nagy ebédlő, több kisebb szalon - egész éjjel a mienk volt. :)
Mivel általában rendezvényeket tartanak ebben a szállóban, inkább csoportokhoz vannak szokva, nem egyéni vendégekhez, de mi nagyon jól éreztük magunkat.

pp02_1.JPG

 

Eza páfrány úgy nézett ki, mintha szőrös lábú pókok mászkálnának rajta - gondolom valami fajtabeli sajátosság, mindenesetre nagyon érdekes volt. :)

pp03_1.JPG

 

Ezt a képet nem tudom megmagyarázni - csak azzal, amit az elején írtam, a Piros Ruha tehet róla. :)

pp04_1.JPG

 

Nekem a gyóntatófülkék jutnak eszembe erről, amikor a filmekben valaki épp a titkait adja át megőrzésre a papnak. Én szeretek olyan dolgokat csinálni, ami ha nem is hétköznapiak, de bárki előtt vállalni tudom - más kérdés, hogy kinek, mi a befogadó képessége, általában szelektálok, mert célom a polgárpukkasztás - tudok teljesen hétköznapi is lenni. :)

pp05_1.JPG

 

Az előző mondatomat példázza a következő két kép, amin épp úgy próbálok pózolni, hogy a hasonlóságommal beleolvadjak a tömegbe. :)

pp06_1.JPG

 

Na jó, nem teljesen hétköznapi modelleket választottam az utánzásra. :)

pp7.JPG

 

Újabb zongora - a keresztben lévő kézfejeim azt jelzik, hogy a szamárinduló következő részével is megpróbálkoztam. :)

pp08_1.JPG

 

Azt mutatom éppen a Páromnak, hogy pont ilyen zárt könyvespolcot szeretnék, mert nagyon praktikus, ha valaki nem akar egyfolytában könyveket porolni, de szeret olvasni! :)

pp09.JPG

 

A park nagyon esztétikus volt, nem túl nagy, könnyű sétával bejárható. :)

pp10.JPG

 

Ebből a képből két dolog következhet: vagy ezután öltöztem át az esküvői ruhámba, hogy abban is fotózzunk - ha  a képekre kíváncsi vagy, ITT tudod megnézni azokat is. Vagy: és ez talán valószínűbb: ez az utolsó képek egyike volt azelőtt, hogy elmentünk volna a wellness részre. 

pp11.JPG

 

 A kastélyról, mint szálláshelyről az a véleményem, hogy csodás hely, de az árfekvése kimagaslott a többi szálloda közül, ez talán annak köszönhető, hogy valóban nem egyéni vendégekre vannak berendezkedve - mivel egyedül voltunk itt is éjszaka, tulajdonképpen értünk volt minden és ennek ára van. Amiben szolgáltatásban kiemelkedett a szálloda az egy csodás wellness részleg volt - körbejárhatóan volt elhelyezve az összes wellness kellékhelyiség. A szauna, a gőzkabin, a medence, a pihenő, a jakuzzi, a sókamra... Mindent kipróbáltam, és nagyon jól éreztem magam, valóban nagyon pihentető volt ez a környezet. :)