Honeymoon in Red - Apponyi Kiskastély

 

Ez a kiskastély lett a kedvencem a nászutunk alatt - valamivel később még fogok egy másik kedvencemről is írni, de az a nagy kedvencem, ez meg a kicsi kedvencem.

Ez az a hely, ahova bármikor visszamennék, és bárkinek nyugodt szívvel tudom ajánlani, mert mindenféle szempontból csillagos ötöst kapott nálam. Nem csak a látvány, a  környezet, a berendezés, hanem a személyzet figyelmessége és kedvessége is kiemelkedett az átlagból. :)

Egyetlen egy apróság, ami nekem számít, de nem egy általános probléma - nekem van egy közepes erősségű allergiám, ami leginkább a dohos helyiségekben jön elő, és a mi szobánk a pincében volt, ami azt jelentette, hogy reggelre bedugult az orrom... De mindezzel együtt is ezt a szobát választottam volna, remélem, a képeket látva megérti majd mindenki! :)

ap01.JPG

 

A fürdő egészen apró volt, de ne egy pici használhatatlan helyiségre gondoljunk, hanem inkább egy ékszerdobozra, amit öröm nézni, akkor is, ha nem fér el benne az összes nyakláncunk. :)

ap02.JPG

 

A szobánkból kilépve egy hallba érkeztünk, nagyon ízlésesen volt berendezve, minden összeillet mindennel. :)

ap03.JPG

 

...és mindent áthatott a levendulaillat, mert éppen leszedték a kertben növő virágokat, és szárították a pincében - nagyon kellemes volt ettől a pince levegője. :)

ap04.JPG

 

Ez a kép teljesen sötétben készült, azért nem annyira jó a minősége, viszont mindenképpen meg akartam mutatni azt a folyosót, ahol bejöttünk az udvarról a szobánkba.

ap05.JPG

 

A lefelé vezető lépcsőnél volt egy asztal, amiről kellemes hangulatú esti borozások jutottak eszembe! :)

ap06.JPG

 

A négyhektáros park kifejezetten sétára csábjtó, nem túl óriási, de nem is 10 perc alatt körbejárható. :)
Egy tó...

ap08.JPG

 


Rengeteg dús, zöld növény, a Piros Ruha teljesen el is tűnt a rengetegben! :)

ap09.JPG

 

Ilyen óriási izék, először azt hittem, dáliák, de nem, is voltak - és tényleg ennyire zöld volt minden. :)
Most ősszel, amikor írom ezt a bejegyzést, különösen jól esik a szememnek. :)

ap10.JPG

 

Piros nyuszi ül a fűben - azt hiszem, elfáradtam... , de az is lehet, hogy csak a látvány kedvéért ültem a kastély előtti rétre. :)

ap11.JPG

 

Sétánk során találtunk egy kápolnát is, amibe be lehetett menni - és fel is. :)

ap12.JPG

 

A tulajdonos veteránautó szeretete az étterem részen volt kézzel fogható - akár, de én csak a babakocsit fogtam. :)

ap13.JPG

 

Itt egészen úgy tűnik, mintha én lennék a kastély úrnője. :)
Rajtunk kívül itt is csak egy pár tartózkodott a szállóban - de ha tele van mind a hat szoba, és egy lakosztály, akkor sincs nagy tömeg. :) 

ap16.JPG

 

A hátam mögött újabb kiülésre csábító székek...
Olyan, mintha direkt úgy lenne odarendezve, hogy az ember minél több időt töltsön a kertben! :)

ap17.JPG

 

Egy másik hivogató hely:
Nagyon finom vacsorát és nagyon finom reggelit kaptunk itt. :)

ap18.JPG

 

Az étterem feletti részen is el lehet bújni egy kis beszélgetésre, vagy olvasásra - és igen, az ott egy veterán motor a gerendán. :)

ap20.JPG

 

És az átöltözés is egyszerű volt az étterem hangulatos teraszán.
Az esküvői ruhámban készült képeket ITT találod meg. :)

ap21.JPG