Honeymoon in Red - Szidónia Kastélyszálloda

 

A Szidónia Kastélyszálloda hibátlan. Főuri pompa, tágas terek mindenhol, mint ebben a bálteremben is, ahol a teraszra vezető ajtó előtt állok.

sip01.JPG

 

A folyosókon ez és ehhez hasonló korabeli ruhák voltak kiállítva, ezzel is fokozva az időutazás hangulatát. :)

sip02.JPG

 

 

Ezen a széles, erőteljes, mégis elengáns lépcsőn lehetett feljutni a bálterembe - a csillár, meg a mennyez is lenyűgöző volt. Olyan "pompás". :)

sip03.JPG

 

 

Ez pedig egy karcsú, kecses lépcső - más hangulat, más érzést kelt bennem is. 
Azt hiszem, a lépcsőket is szeretem. :)

sip04.JPG

 

 

Ez az átjáró egy kis kápolnába vezetett. 

sip05.JPG

 

 

Itt visszatérve a szobánkban éppen arctornát tartok..., vagy az is lehet, hogy csak egy nagyon természetesre sikerült mosolyt sikerült elkapni a Páromnak. :)

sip06.JPG

 

 

Egy közös fotó - friss rúzsozás után készült... :D

sip07.JPG

 

 

Ez is bálterem egyik része, innen a lépcsőre lehetett rálátni, no meg a csillárra. :)

sip08.JPG

 

 

Ez pedig a recepció melletti hall. Minden fotel, minden bútordarab azt kívánja, hogy maradjunk még - beszélgessünk, teázzunk...!
Apropó, tea! Amikor elmentünk a wellness részre meglepően nagy medence fogadott minket, és a partján pihenés közben gyógyteát lehetett kortyolgatni! :)

sip09.JPG

 

 

A kastély egyik szárnyának oldalánál van ez a barokk kert, középen szökőkúttal, és szabályosra alakúra nyírt bokrokkal. :)

sip10.JPG

 

Az Boldogságnaptáras bejegyzésben ígértem, hogy megmutatom, hogy hol aludtam..., nos; ez még nem az, itt csak lepihentem. :)

sip11.JPG

 

 

Éjjel arra ébredtem, hogy nagyon fáj a gerincem és csípőm is - és az ágy puhaságát okoltam ezért. Így leköltöztem a földre. :) Ha egyébként teljesen egészséges lettem volna, akkor valószínűleg nagyon jót aludtam volna az ágyban is, de igazából nem okozott gondot ez a megoldás sem. :)

dsc_7967_kozepes.JPG


Visszatérve egy kicsit a parkba - és időben is visszaugorva folytatom; nem tudtuk meg, hogy ez a kapu hova vezet, de a kovácsoltvas indák, minták - még toll is van benne felül, mindenképpen érdemesek voltak a megörökítésre. :) 

sip12.JPG

 

Összességében a Szidóniában nagyon jól éreztük magunkat, egy nyugodt hotel, ahol ha sokan is vannak vendégek, mindig van arra hely és lehetőség, hogy elvonuljunk. Inkább társasági, előkelő, főúri mulatságok jutnak eszembe erről helyről, a hangulata olyan, mintha mindig Szilveszter lenne.
Aki nem tette még meg, az megnézheti a Szidóniáról készült többi képet is a Boldogságnaptár weboldalán. :)