Honeymoon in Red - Bambara Hotel

 

Ez a kép lehet, hogy nem a legelőnyösebb rólam, de ha valaki a szemeimet figyeli, megdöbbentő a hasonlóság a majom szemeivel..., bár én egy kicsit bandzsább vagyok. :)
A Bambara tele volt ilyen állatfigurákkal, szerintem ez nagyon szórakoztató, gondolom az idelátogató gyerekeknek is tetszik. :)

1dsc_8418_nagy.jpg

 

A gyerekeket még egy nagyszerű állatos, fából készült játszótér is várja - bár ez csak egy a sok közül; volt olyan is, ahol egy repülő volt, sőt igazi állatokkal is lehet találkozni egy kisebb állatkertben. :)

1dsc_8430_nagy.jpg

 

Igyekeztem minden játékot, sportszert kipróbálni, ami gyaníthatóan inkább a gyerek szórakoztatására volt itt. :)

1dsc_8471_nagy.jpg

 

A homokban igazi kis bungallók is voltak - itt elbújhattak, akik magányra vágytak, vagy kereshettek maguknak egy piros lapátot, ha ásni szeretnek. :)
Nekünk felnőtteknek ez a szálloda tetőteraszán kialakított "felnőtt" szaunában és a hozzátartozó jakuzziban és pihenő részen volt lehetséges - én örültem, hogy gondolnak az elvonulva pihenni vágyó felnőttekre is! :) 

1dsc_8476_nagy.jpg

 

A Boldogságnaptáras blogban említettem, hogy ez a függőfotel irtó jól néz ki, de korántsem annyira kényelmes, főként fájó derékkal nem. Persze, senki nem kényszerített, saját önszántom ültem bele - nehezen tudok ellenállni a hintás dolgoknak. :)

1dsc_8480_nagy.jpg

 

Ez a kép az egyik kedvencem lett itt, észrevettük az árnyékot a bungaló ajtaján, amin éppen belépni készültem - jó azt a pikáns kis részletet, hogy félig levettem a ruhát és fehérneműben (bordó-feketeneműben) vagyok, most nem részletezném..., de annyit azért elárulok, hogy nem volt a közelben senki, és most is csak Te láthatsz. ;)

1dsc_8515-2_nagy.jpg

 

A másik blogban kissé sejtelmesebben mutatom meg ezt a képet, és más érdekességeket is megőrökítettünk a Bambaráról az esküvői ruhámban! :)

 

Mint szállásról az a véleményem erről a hotelről, hogy gyerekekkel kiváló választás, szinte bármilyen életkortól kezdve. Minket sem zavart senki, tehát nem egy nyüzsgő tömeggel teli hotelre kell gondolni, bár az igaz, hogy az esti programokat kihagytuk, de úgyis inkább gyerekeknek szóltak, ami szülőként viszont értékelhető figyelmesség a szállodától. :)
Az étteremben az étel sokféle és finom, mindennel elégedettek voltunk itt is! :)