Honeymoon in Red - Széll Kálmán Kastély

 

A kastélyparkban készült az első fotó, amit a rátóti Széll Kálmán Kastélyszállóról mutatok. Gyönyörű nagy fák voltak benne, de nem volt az az érzésem, hogy de jó lenne itt sokat sétálgatni. Talán az ösvények lehettek volna kicsit gondozottabbak, talán nem volt olyan kiülésre csábító hely, mint Medinában, talán csak éppen fáradt voltam már, mindenesetre többkép készült a kastély különleges berendezési tárgyairól, mint a parkról.

sp01_kozepes.JPG

 

A nászutunk során felfedeztük, hogy nagyon jó képeket lehet csinálni tükröket fotózva - szerintem ad valami furcsa nem hétköznapi jelleget a képnek, ha kettő van belőlem. :) De lehet, hogy csak szeretnék egy ikertesót... Vagy nekem azért különleges, mert én sohasem látom egyszerre két oldalról magam. :)

sp02_kozepes.JPG

 

 

Ez  kép a kastély pincéjében lévő wellness részen készült, nagyon hangulatosan volt berendezve.

sp03_kozepes.JPG

 

 

A kastély egyik szalonja, én éppen azt hiszem nagyon éhesen csapok az asztalra - ekkortájt tudtam meg, hogy a kastélyban tudnak ugyan vacsorát adni, de csak este 8 körül, mert az éppen ott vendégeskedő biciklis túrán lévő csoport akkora kérte az étkezést, és mi abból rendelhetünk... DE; már rögtön tudtam a jó hírt is: a közelben van egy nagyon jó étterem - egy tanyacsárda, vagy A Tanyacsárda, és ott tudunk előbb is enni.
Az ötlet kiváló volt, nem vagyok egy nagy kajamániás - szinte mindegy mit eszem, bár mintha mostanában kezdenék válogatós lenni, lehet, hogy ez korral jár - , de ebben az étterem minden nagyon finom volt! :)  

sp04_kozepes.JPG

 

Egy újabb tükrös kép, és bár csak egy van belőlem, mégis nagyon különleges hangulatúra sikerült - ez lett az egyik kedvenc képem nászutunk során. :)

sp05_kozepes.JPG

 

A bizonyíték a kastély különleges tárgyaira: fekete csillár (a szobánkban is volt  egy), és egy meglepően piros szék, szinte eltűnök benne a Piros Ruhában. :)

sp06_kozepes.JPG

 

Megint egy tükör, a csillár ugyanaz, kicsit darkos. thrilleres beütésű lett ez a kép. :)

sp07_kozepes.JPG

 

Lassan végzünk az összes tükörrel, de ez a tükör érdekesen hullámzóvá tette az ajtófélfát. :)

sp08_kozepes.JPG

 

 

A teraszun csodás volt, esti borozgatásra termet - no meg arra, hogy felüljek a sarkára a Piros Ruhában! :)

sp09_kozepes.JPG

 

A szobánk, az ágyunk, a csillárunk... - komolyan elgondolkodtam azon, hogy otthonra is kellene egy fekete csillár! Meg egy olyan éjjeli szekrény, imádom ezt a stílust - azok a kecsesen ívelt lábak, meg a kis kerekedő pocak! :)

sp10_kozepes.JPG

 

Ez a mandala egy óriási kád mellett volt a szobánkban - ugyanaz, mint a recepciónál lévő, ITT  látható a másik blogomban kép róla. Ez is meglepő részlet volt. De elég látványosra sikerült. :)

sp11_kozepes.JPG

 

Ez a hotel nincs annyira elzárva a világ zajától, a kertje sem csábít hosszas barangolásra, ezért inkább azoknak ajánlanám, akiket az érdekes tárgyak, különleges részletek vonzanak. Elsőre furcsa volt a meglepő eklektika, de annyi sok szép, figyelemfelkeltő részlet volt itt, hogy sajnáltam volna, ha kimarad az utunkból ez a kastély. :)

A Boldogságnaptár oldalán több képet, és újabb részleteket láthatsz erről a érdekes helyről. :)